Wymiana Szybki Obudowy iPhone Xr
Opis
Zbita szybka iPhone XR
Na szybce obudowy Twojego iPhone pojawiły się pęknięcia lub pajęczynka? W takiej sytuacji nie ma konieczności wymiany całej obudowy i do przywrócenia idealnego wyglądu wystarczy wymiana samej szybki z zachowaniem oryginalnego korpusu. Takie rozwiązanie pozwala ograniczyć koszt naprawy i zachować pełną funkcjonalność urządzenia.
Zbita szybka obudowy to równie częsty efekt upadku lub uderzenia urządzenia, jak uszkodzenia wyświetlacza. W przypadku zauważenia pęknięć na obudowie iPhone, nie należy zwlekać z naprawą, ze względu na osłabienie konstrukcji i zwiększoną podatność na pogłębienie uszkodzenia. Dalsze użytkowanie może doprowadzić do uszkodzenia elementów wewnątrz, takich jak antena indukcyjna.
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Co otrzymujesz wymieniając uszkodzoną szybkę obudowy iPhone XR
-
12 Miesięcy Gwarancji.
-
Zachowujesz fabryczną jakość.
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane.
-
Zachowasz pełną funkcjonalność.
Czas realizacji
Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 5-7 dni roboczych. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Gwarancja
Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.
Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.
Proces realizacji
Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.