Wymiana Szybki iPad Air 2

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 690,00 zł 690.00
ilość szt.
Zyskujesz 690 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Zbita szybka iPad Air 2

Na szybce ekranu Twojego urządzenia iPad pojawiły się pęknięcia, pajęczynka lub wystąpiły problemy z dotykiem? W takiej sytuacji nie ma konieczności wymiany całego ekranu i do przywrócenia idealnego wyglądu wystarczy wymiana samej szybki z zachowaniem oryginalnego wyświetlacza. Takie rozwiązanie pozwala ograniczyć koszt naprawy, zachować pełną funkcjonalność urządzenia w fabrycznych standardach.

Uszkodzona szybka ekranu to częsty efekt upadku lub uderzenia urządzenia. W przypadku zauważenia pęknięć na ekranie, nie należy zwlekać z naprawą, ze względu na osłabienie konstrukcji i zwiększoną podatność na pogłębienie uszkodzenia. Dalsze użytkowanie może doprowadzić do uszkodzenia wyświetlacza i w konsekwencji uniemożliwić naprawę poprzez wymianę samej szybki.

Przed naprawą iPad

Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.

Co otrzymujesz wymieniając uszkodzoną szybkę ekranu iPad Air 2

  • 12 Miesięcy Gwarancji.

  • Zachowujesz fabryczną jakość.

  • Dane na urządzeniu zostaną zachowane.

  • Zachowasz pełną funkcjonalność.

Czas realizacji

Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 5-7 dni roboczych. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży. 

Gwarancja

Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.

Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.

Proces realizacji

Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl