Naprawa złącza ładowania iPhone 6s Plus
Opis
Naprawa złącza ładowania iPhone 6s Plus
Twój iPhone nie zawsze reaguje na podłączenie do ładowarki lub całkowicie przestał ładować? Są to naturalne objawy problemów ze złączem ładowania, które podlega zużyciu co może doprowadzić do nieprawidłowego działania w różnym zakresie. Dalsze użytkowania takiego urządzenia stwarza ryzyko pogłębienia usterki lub powstania nowych uszkodzeń.
Wykonując naprawę złącza ładowania, przywrócimy prawidłowy proces ładowania, zachowując najlepszą jakość.
Typowe objawy
- Brak reakcji na ładowanie
- Ładowanie rozpoczyna się przy odpowiednim ustawieniu/poruszaniu końcówki przewodu
- iPhone sygnalizuje podłączenie do ładowarki, ale ładowanie nie odbywa się
- Słuchawki w złączu Lightning nie działają prawidłowo
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Co otrzymujesz realizując naprawę złącza ładowania iPhone 6s Plus
-
12 Miesięcy Gwarancji.
-
Odzyskasz bezproblemowe ładowanie Twojego urządzenia.
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane.
-
Zachowasz pełną funkcjonalność.
- W modelu od iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem.
Czas realizacji
Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 1-2 dni robocze. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Gwarancja
Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.
Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.
Proces realizacji
Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.