Naprawa złącza ładowania iPhone 6
Opis
Naprawa złącza ładowania iPhone 6
Twój iPhone nie zawsze reaguje na podłączenie do ładowarki lub całkowicie przestał ładować? Są to naturalne objawy problemów ze złączem ładowania, które podlega zużyciu co może doprowadzić do nieprawidłowego działania w różnym zakresie. Dalsze użytkowania takiego urządzenia stwarza ryzyko pogłębienia usterki lub powstania nowych uszkodzeń.
Wykonując naprawę złącza ładowania, przywrócimy prawidłowy proces ładowania, zachowując najlepszą jakość.
Typowe objawy
- Brak reakcji na ładowanie
- Ładowanie rozpoczyna się przy odpowiednim ustawieniu/poruszaniu końcówki przewodu
- iPhone sygnalizuje podłączenie do ładowarki, ale ładowanie nie odbywa się
- Słuchawki w złączu Lightning nie działają prawidłowo
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Co otrzymujesz realizując naprawę złącza ładowania iPhone 6
-
12 Miesięcy Gwarancji.
-
Odzyskasz bezproblemowe ładowanie Twojego urządzenia.
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane.
-
Zachowasz pełną funkcjonalność.
- W modelu od iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem.
Czas realizacji
Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 1-2 dni robocze. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Gwarancja
Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.
Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.
Proces realizacji
Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.