Naprawa głośnika rozmów iPhone X
Opis
Naprawa głośnika rozmów iPhone X
Wystąpienie problemów z dźwiękiem na głośniku rozmów, jest najczęściej wynikiem eksploatacji, podczas której dochodzi do dostania się zanieczyszczeń do maskownicy znajdującej się przed głośnikiem. Zanieczyszczenia powodują stłumienie dźwięku, powstawanie zniekształceń lub trzasków. W takiej sytuacji nie ma konieczności wymiany głośnika i do przywrócenia prawidłowej pracy wystarczy wymiana samej maskownicy z zachowaniem oryginalnego głośnika. Takie rozwiązanie pozwala ograniczyć koszt naprawy, zachować pełną funkcjonalność urządzenia w fabrycznych standardach.
W nielicznych przypadkach wymagana jest wymiana głośnika, najczęściej gdy urządzenie miało kontakt z wilgocią.
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Co otrzymujesz realizując naprawę uszkodzonego głośnika rozmów iPhone X
-
12 Miesięcy Gwarancji.
-
Słyszalność rozmówcy będzie ponownie na doskonałym poziomie.
-
Dane na urządzeniu zostaną zachowane.
-
Zachowasz pełną funkcjonalność.
- W modelu od iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem.
Czas realizacji
Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 1-2 dni robocze. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Gwarancja
Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.
Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.
Proces realizacji
Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.