Czyszczenie po zalaniu iPhone

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 100,00 zł 100.00
ilość szt.
Zyskujesz 100 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Czyszczenie iPhone po kontakcie z wilgocią

Twoje urządzenie iPhone zostało zalane lub miało kontakt z wilgocią? Spokojnie, najważniejsze są pierwsze kroki, które podejmiesz?

Przede wszystkim urządzenie należy wyłączyć lub jeśli wyłączyło się samoczynnie, nie należy podejmować próby jego uruchomienia lub podłączania do źródeł zasilania. Jest to złota zasada, które zwiększa szanse na uratowanie Twojego urządzenia oraz ograniczenie kosztów ewentualnej naprawy. 

Po otrzymaniu iPhone, który miał kontakt z wilgocią, wykonujemy inspekcję wnętrza i podzespołów, w celu zlokalizowania śladów po takim zdarzeniu. W przypadku stwierdzenia obecności wilgoci lub osadów, konieczne jest wykonanie procesu czyszczenia w celu ich wyeliminowania. 

Często już na tym etapie po wykonaniu testów, urządzenie nie wymaga dodatkowych działań i działa w pełni sprawnie.

 

W sytuacji gdy konieczna będzie naprawa lub wymiana podzespołów, przygotujemy opis stanu technicznego urządzenia wraz z kosztorysem i otrzymasz go w celu akceptacji. 

Czas realizacji

Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 3-14 dni robocze. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży. 

Proces realizacji

Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl