Wymiana Ekranu iPhone 7
Opis
Wymianę ekranu realizujemy w dwóch wariantach jakości. Zalecanym rozwiązaniem, w szczególności dla zachowania fabrycznej jakości oraz komfortu pracy, jest naprawa z użyciem ekranu z wyświetlaczem oryginalnym, dzięki czemu Twój iPhone znów będzie działał tak jak powinien zachowując fabryczną jakość.
Bardziej ekonomiczne rozwiązanie, to naprawa z wykorzystaniem ekranu z wyświetlaczem zamiennym. Jest to wariant dla kompromisu pomiędzy jakością i ceną. Twój iPhone będzie działał prawidłowo, ale mogą pojawić się różnice w intensywności wyświetlanych kolorów oraz w odświeżaniu obrazu.
Zawsze dobieramy części zamienne tak, aby zminimalizować różnice w stosunku do części oryginalnych. Każdy iPhone po naprawie, jest dokładnie testowany, abyśmy mieli pewność poprawnie wykonanej naprawy.
Nie korzystamy z najtańszych części zamiennych, ponieważ drastycznie obniżają jakość pracy na urządzeniu!
Przed naprawą iPhone
Przed przystąpieniem do naprawy, Twoje urządzenie Apple zostanie sprawdzone pod kątem prawidłowego działania wszystkich funkcji i podzespołów. Pozwoli to na dokładną ocenę jego kondycji i umożliwi Ci świadome podjęcie decyzji o dalszej naprawie, szczególnie gdyby konieczne były dodatkowe działania serwisowe.
Co otrzymujesz przy wymianie uszkodzonego wyświetlacza iPhone 7?
-
12 Miesięcy Gwarancji.
-
Możesz zachować fabryczną jakość.
-
Dane na urządzeniu nie zostaną usunięte.
-
Podczas wymiany wyświetlacza, zostanie wymieniona maskownica górnego głośnika. Jeśli pojawiały się problemy ze słyszeniem rozmówcy podczas połączeń, to po wymianie pękniętej szybki, wszystko wróci do normy.
-
Dokładnie wyczyścimy wnętrze iPhone.
-
Od modelu iPhone 6s wzwyż, wymienimy uszczelkę pod ekranem na nową.
Czas realizacji
Przewidywany czas realizacji usługi od momentu otrzymania urządzenia to 1-3 dni robocze. Warunkiem wykonania usługi w deklarowanym czasie jest wyrażenie zgody na wykonanie usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
Gwarancja
Usługa i wykorzystane podzespoły są objęte 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego lub numeru IMEI urządzenia.
Rękojmia dla Przedsiębiorców zostaje wyłączona, a dla Konsumentów skrócona do 12 miesięcy.
Proces realizacji
Wybierz usługę, którą chcesz zrealizować, dodaj ją do koszyka, wybierz swój paczkomat i dokonaj płatności. Po zakupie, otrzymasz na podany adres e-mail, list przewozowy. Urządzenie możesz wyzerować lub dopisz kod blokady w uwagach podczas składania zamówienia (nie dołączaj kodów lub haseł do przesyłki). Zapakuj swoje urządzenie bezpiecznie na czas transportu. Na paczce naklej otrzymany list przewozowy i umieść paczkę w wybranym przy zamówieniu paczkomacie. Paczka powinna znaleźć się w paczkomacie w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania listu przewozowego, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Po otrzymaniu Twojego urządzenia przystąpimy do realizacji zakupionej usługi i po jej zakończeniu wyślemy je do Paczkomatu, który był wybrany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz odebrać urządzenie po naprawie z innego paczkomaty, zapisz tą informację w uwagach przy składaniu zamówienia. W przypadku braku zaznaczenia chęci otrzymania Faktury VAT podczas składania zamówienia, do każdej naprawy zostanie dołączony Paragon.
Dowiedz się więcej o wymiana ekranu iPhone